Hogyan tűnj "összeszedettnek" ?
Stílustippek home office-ra

Te is sokkal effektívebb vagy, amikor jól nézel ki? Valahogy megdobja az ember munkamorálját, dinamikusabban vágunk bele a feladatok elvégzésébe, ha a külsőnk is össze van szedve - hiszen ettől jobban érezzük magunkat.

Most, hogy a legtöbben home officeból, otthonról dolgozunk, így talán még nehezebb "megadni a módját" a munkaóráknak. Összegyűjtöttem pár apró tippet, amikkel szuperül nézhetsz ki még akkor is, ha nem fektettél a megjelenésedbe órákat.

 

all_time_blog_head_9.png



Akik ismernek, azok tudhatják, hogy az egyszerűség híve vagyok, nem szeretem túlbonyolítani a dolgokat. Kategorikus, rendszerezett gondolkodásomat így hát a megjelenésemre is kivetítem, mint az életem legtöbb részére. Az ápolt, könnyed és kicsit (de tényleg csak kicsit) elegáns megjelenésre hajtok. Na de mi az, ami nekem bejött? Mondom, mihez nem vagyok lusta a kinézetemmel kapcsolatban:



1. Leggings mindenek felett!

Főleg otthonra, de én szerintem az életemet cicanadrágban fogom leélni. Irtó kényelmes, nem nyomja a hasamat, ha többet eszem, nem fogyok-hízok ki belőle olyan könnyen és ami a kedvencem a kényelem mellett: irtó jól kombinálható! Egyetlen szabály van: lányok, a cicanaci nem naci, fenékvillantást mellőzzünk! Nekem a kedvenc outfitem mostanában a fekete leggings egy laza szabású, világos blúzzal. Egész nap adminozol? Semmi gond, kényelmesben vagy, de mégis érzed, hogy "munkakörnyezet". Zoom meeting? Blúzban vagy! Ki kell ugranod bárhova? Szabadon mozoghatsz benne, kombinálhatod blézerrel, bőrkabival, farmerkabival, magas vagy lapos cipővel, báááármivel. Áldom a cicanaci-isteneket!

 


2. Kontyba a hajjal, bébi!

A rohanós reggelek koronázatlan királynője a középen/oldalt szépen elválasztott, hátrafésült low-bun. Először is, nem kell azzal foglalkoznom, hogy valójában hogyan is áll a hajam: tök mindegy, úgyis összefogom. Vészhelyzetben egy kis száraz sampon hozzá, és indulhatsz is (a nappalidba). Imádom, hogy nem zavar a hajam, nem lóg az arcomba, nap végére nem húzza a fejbőrömet, nem kell hozzá öt óra meg 200 fokos vasak. Elegáns, könnyen elkészíthető és nagyjából 2 perc és egy hajgumi kell hozzá.

 


3. A nagy köröm-kérdés

Én géllakk-párti vagyok, de van, hogy lusta vagyok megcsinálni, ezért csak szépen kilakkozom egy-egy alkalomra. Akik vendéglátásban dolgoznak, vagy csak szeretik az egyszerűséget, azoknak szuper ötlet lehet pár havonta elmenni egy japán manikűrre: ez tartós fényt ad a körmöknek, erősíti őket és nem kopik le, mint egy körömlakk. Akár géllak, akár műköröm mellett döntesz, két fontos dologra szeretnélek emlékeztetni: megfelelő szakmai végzettség nélkül ne készíts magadnak körmöt és ne is próbálj kolesz-megoldással megválni tőle. Hívd fel a körmösödet, segíteni fog. A kezeidet ápold és óvd, hiszen már egy bemutatkozás alkalmával is ezt nézik meg rajtad először: ne kelljen feszengened az érdes bőröd vagy a lepattogzott körömlakkod miatt.

 


4. A táska hatalma

Legyen összekészítve egy "felkapós kistáska" a rohanós helyzetekre: külsőre egy kicsi, elegáns clutch-ot választanék, aminek pántja is van, így a válladra is tudod tenni. Legyenek benne a létfontosságú dolgaid: pénztárca, iratok, fertőtlenítő, maszk, egy kis vászonszatyor meg az egyéb személyes életmentő eszközök, ha esetleg szükséged lehet bármi ilyenre (epipen, inzulin, laktáz tabletta, asztma inhalátor stb.). Így ha bármikor el kell szaladnod otthonról, van nálad minden, ami élet-halál kérdése lehet. A táska fazonját én azért választottam elegánsabbnak, mert az a sportcipőmmel is jól néz ki, de egy megfontoltabb szettel is.

 


5. Illatozz, mint egy kis virág!

Parfüm, otthonra is, imádom. Ehhez nincs különösebb hozzáfűzni valóm, szeretek illatozni, a lakásban is szeretek légfrissítőt használni, illetve egész nap a férjem közelében vagyok a home office miatt, így ő is örül, ha érzi a parfümömet.

 


6. Aludj eleget - igen, a csapból is ez folyik. Ha már a csapnál tartunk, vizet is igyál, de emellett egy egészséges alvási rutin kifejezetten nagy jolly joker lehet.

 


7. Ne felejtsd el kihúzni magad! Attól még, mert otthon "nem lát senki", ne legyél hátfájós, görbe, reumatikusan problémás, mire visszatérünk a társadalomba.

 



Remélem segített ez a kis összefoglaló! Ha van más tipped, amit szerinted kihagytam, írd meg kommentben, vagy dobj egy dm-et Instagramon!

A bejegyzés trackback címe:

https://girlboss.blog.hu/api/trackback/id/tr2416517570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Be Your Own #Girlboss!

Friss topikok

süti beállítások módosítása